Terminalas yra šalia didžiausios Lietuvoje Vaidotų geležinkelio skirstymo stoties, todėl yra pagrindinis tranzito centras tarp Rytų ir Vakarų. Per darbo dieną terminalas pajėgus pakrauti 168 TEU.  

Vilniaus intermodalinis terminalas sudaro galimybes Lietuvos integracijai į bendrą Europos Sąjungos transporto tinklą ir sukuria sąlygas įvairių rūšių transporto sąveikai. Projektas „Intermodalinio terminalo Vilniaus viešajame logistikos centre projektavimas ir statyba“ baigas 2014 metais. Jį įgyvendino bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“, pasitelkdama ES sanglaudos fondo paramą.

 Vizija ir tikslas

  •  Lietuva – stipriausias logistikos centras Baltijos šalyse;
  • Pagrindinis tranzito, krovinių gabenimo tarp Rytų ir Vakarų centras;

Vieta

 Vaidotų teritorija buvo pasirinkta dėl dviejų veiksnių – šalimais einančio geležinkelio (didžiausios Lietuvoje Vaidotų geležinkelio skirstymo stoties) ir šalia šios teritorijos planuojamo nutiesti Vilniaus pietinio aplinkkelio. Krovinius geležinkeliais bus galima patogiai ir greitai vežti į ar iš Klaipėdos uosto.

ožinis konteinerinis kranas – kėlimo galia 40 t su automatiniu 20, 40, 45 pėdų konteinerių ir puspriekabių griebtuvu.
konteinerių ir puspriekabių krautuvas su automatiniu 20, 40, 45 pėdų konteinerių ir puspriekabių griebtuvu.
vilkikas su 2 ašių puspriekabe – konteinerių vežimo platforma.
2,5 t autokrautuvai.
trys geležinkelio krovos keliai – naudingasis kelių ilgis 1811 m.
1420 TEU vietų konteinerių saugojimo aikštelė.
164 TEU vietos konteineriams su šaldymo įranga.
automobilinės svarstyklės.
dengtas sandėlis 1000 kv. m.
vagonų krovos šoninė rampa.
konteinerinė krova.
paletinių krovinių krova (iki 3,5 t ant paletės supakuoto krovinio krova).
rankinė krova (kai krovinio pakuotės svoris iki 25 kg).