Terminalas turi jungtį su europine 1435 mm ir 1520 mm vėže,  taip pat yra šalies geografiniame centre – čia puikiai išplėtota geležinkelių infrastruktūra, atverianti kelius į Vakarų, Rytų Europos rinkas, kitas šalis. Terminalas yra pagrindinis konteinerių ir puspriekabių krovos ir gabenimo geležinkeliais centras Lietuvoje. Per darbo dieną terminalas pajėgus pakrauti 168 TEU.  

Kauno intermodalinis terminalas (KIT) sukuria galimybes įgyvendinti vieną iš svarbiausių ES ir Lietuvos siekių – mažinti kelių apkrovas ir didžiąją krovinių vežimo naštą perkelti geležinkeliams.

Kauno intermodalinis terminalas Palemono kelyno teritorijoje padeda užtikrinti Kauno viešojo logistikos centro (VLC) intermodalumą: nutiesta europinė „Rail Baltica“ vėžė Kauno VLC pavertė vienu stipriausių krovinių gabenimo ir logistikos centrų Baltijos jūros regione.

 Vieta

Palemonas Kauno rajone buvo pasirinktas kaip patogus šalies geografinis centras – čia efektyviai išplėtota geležinkelių infrastruktūra bei patogus susisiekimas su pagrindiniais šalies keliais (A1 ir A6 greitkeliai, kt.), greta – tarptautiniai transporto koridoriai bei Kauno oro uostas, gana netoli ir Klaipėdos jūrų uostas, atveriantys kelius į Vakarų Europos rinkas bei kitas šalis

ožinis konteinerinis kranas – kėlimo galia 40 t su automatiniu 20, 40, 45 pėdų konteinerių ir puspriekabių griebtuvu
vilkikas su 1 ašies puspriekabe – konteinerių vežimo platforma
3,5 t autokrautuvai
keturi geležinkelio krovos keliai – naudingas kelių ilgis 1360 m (du keliai – vėžė 1520 mm, du keliai – vėžė 1435 mm)
1120 TEU konteinerių saugojimo aikštelė
16 TEU vietų konteineriams su šaldymo įranga
3900 kv. m. dengtas sandėlis su šonine rampa viduje
konteinerinė krova
puspriekabių krova
krovinių krova su stropais (metalas, negabaritinis krovinys, „bigbag“)
paletinių krovinių krova (iki 3,5 t ant paletės supakuoto krovinio krova)
rankinė krova (kai krovinio pakuotės svoris iki 25 kg)