„LTG Cargo“ pradeda teikti krovinių gabenimo paslaugas AB „ORLEN Lietuva“ Latvijoje ir Estijoje

LTG grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ plečia veiklos geografiją. Kryptingą veiklos integraciją į Šiaurės ir Vakarų Europą vykdanti bendrovė krovinių pervežimo paslaugas Latvijoje ir Estijoje pradėjo teikti vienintelę Baltijos šalyse naftos perdirbimo produktų gamyklą valdančiai AB „ORLEN Lietuva“.  

Nuo kovo „LTG Cargo“ užtikrina krovinių pervežimo paslaugas visu – 311 km – Lietuvoje gaminamų naftos produktų gabenimo maršrutu Bugeniai (Lietuva) – Valga (Estija). Krovinių geležinkeliu vežėja šias paslaugas pradėjo teikti laimėjusi akcinės bendrovės „ORLEN Lietuva“ skelbtą tarptautinį konkursą.  

„Veiklos geografiją plečiame pradėdami vienai didžiausių regiono bendrovių teikti krovinių pervežimo paslaugas Latvijoje ir Estijoje – iki šiol krovinius bendrovei gabenome tik Lietuvoje. Užtikrindami naftos produktų transportavimą į Estiją ir toliau telksimės į kliento poreikių išpildymo bei paslaugų efektyvumo didinimą. Esame sutelkę pervežimams būtinus resursus, Latvijos teritorijoje sertifikavę lokomotyvus ir subūrę specialistų ir mašinistų komandą. Tarptautinių pervežimų plėtra – mūsų strateginis tikslas, todėl ateityje tvarios logistikos sprendimus siūlysime ir platesniam klientų ratui ir iki bet kurios Estijos geležinkelio stoties“, – sako „LTG Cargo“ vadovė Eglė Šimė. 

„Praėjusiais metais AB „ORLEN Lietuva“ organizavo konkursą pervežimo paslaugų teikimui Latvijoje, Estijoje bei tranzitui per Latvijos teritoriją. Džiugu, jog situacija šių paslaugų teikimo rinkoje yra pasikeitusi“, – teigė AB „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Radoslaw Misztalewski. – „Atsiranda privačių vežėjų, kurie yra pajėgūs teikti krovinių gabenimo geležinkeliu paslaugas Pabaltijyje. Didėjanti konkurencija tarp vežėjų naudinga visiems. Ji teigiamai veikia „ORLEN Lietuva“ logistikos kaštus, ir, sykiu, skatina pažangą plėtojant Baltijos šalių geležinkelio infrastruktūrą ir atveriant geležinkelio transporto logistikos rinką paslaugų tiekėjams iš kitų šalių“. 

„LTG Cargo“ krovinius per Baltijos šalis gali gabenti iki 5300 t svorio sąstatais su įprastais vagonais arba cisternomis. Kroviniai iš Lietuvos per Latviją į Estijos Valgos stotį vidutiniškai bus pervežami per mažiau nei 1 dieną. Ateityje tikimąsi išvystyti daugiau kaip 1200 km apimantį krovinių gabenimo geležinkeliu koridorių nuo Suomijos iki Centrinės Europos.