AB „LTG Infra“ pavaldus Vilniaus intermodalinis terminalas (VIT) yra šalia didžiausios Lietuvoje Vaidotų geležinkelio skirstymo stoties, todėl yra pagrindinis tranzito centras tarp Rytų ir Vakarų. Per darbo dieną terminalas pajėgus pakrauti iki 170 TEU. VIT sudaro galimybes Lietuvos integracijai į bendrą Europos Sąjungos transporto tinklą ir sukuria sąlygas įvairių rūšių transporto sąveikai.
AB „LTG Infra“ pavaldus Vilniaus intermodalinis terminalas (VIT) yra šalia didžiausios Lietuvoje Vaidotų geležinkelio skirstymo stoties, todėl yra pagrindinis tranzito centras tarp Rytų ir Vakarų. Per darbo dieną terminalas pajėgus pakrauti iki 170 TEU. VIT sudaro galimybes Lietuvos integracijai į bendrą Europos Sąjungos transporto tinklą ir sukuria sąlygas įvairių rūšių transporto sąveikai.
AB „LTG Infra“ pavaldus Vilniaus intermodalinis terminalas (VIT) yra šalia didžiausios Lietuvoje Vaidotų geležinkelio skirstymo stoties, todėl yra pagrindinis tranzito centras tarp Rytų ir Vakarų. Per darbo dieną terminalas pajėgus pakrauti iki 170 TEU. VIT sudaro galimybes Lietuvos integracijai į bendrą Europos Sąjungos transporto tinklą ir sukuria sąlygas įvairių rūšių transporto sąveikai.

Apie Vilniaus intermodalinį terminalą
Apie Vilniaus intermodalinį terminalą

VIT technika
- 40 t keliamosios galios ožiniu konteineriniu kranu galima efektyviai ir greitai krauti 20, 30, 40, 45 pėdų dydžių konteinerius ir puspriekabes ant bėgių ir nuo jų.
- Konteinerių ir puspriekabių krautuvas su automatiniu griebtuvu leidžia operatyviai krauti 20, 30, 40, 45 pėdų konteinerius ir puspriekabes.
- Vilkikas su dviejų ašių puspriekabe – platforma konteineriams vežti – užtikrina saugų konteinerio transportavimą terminale.
- 2,5 t autokrautuvais galima greitai ir saugiai iškrauti ir pakrauti krovinį iš puspriekabės ar konteinerių į vagoną bei atgal.
VIT infrastruktūra
- Trys geležinkelio krovos keliai, kurių naudingasis kelių ilgis 1 811 m, suteikia galimybę efektyviai ir greitai pakrauti daug krovinių vienu metu.
- 1420 TEU vietų saugi konteinerių saugojimo aikštelė.
- 82 TEU vietos konteineriams su šaldymo įranga saugoti.
- Automobilinės svarstyklės, padedančios tiksliai nustatyti krovinio svorį.
- 1000 m2 dengtas sandėlis kroviniams saugoti bet kokiomis oro sąlygomis.
- Vagonų krovos šoninė rampa, palengvinanti ir paspartinanti krovinių perkėlimą iš vagono ir į jį.
VIT krovos galimybės
- Konteinerinė krova.
- Paletinių krovinių krova (iki 3,5 t ant paletės supakuoto krovinio krova).
- Rankinė krova (kai krovinio pakuotės svoris iki 25 kg).

VIT technika
- 40 t keliamosios galios ožiniu konteineriniu kranu galima efektyviai ir greitai krauti 20, 30, 40, 45 pėdų dydžių konteinerius ir puspriekabes ant bėgių ir nuo jų.
- Konteinerių ir puspriekabių krautuvas su automatiniu griebtuvu leidžia operatyviai krauti 20, 30, 40, 45 pėdų konteinerius ir puspriekabes.
- Vilkikas su dviejų ašių puspriekabe – platforma konteineriams vežti – užtikrina saugų konteinerio transportavimą terminale.
- 2,5 t autokrautuvais galima greitai ir saugiai iškrauti ir pakrauti krovinį iš puspriekabės ar konteinerių į vagoną bei atgal.
VIT infrastruktūra
- Trys geležinkelio krovos keliai, kurių naudingasis kelių ilgis 1 811 m, suteikia galimybę efektyviai ir greitai pakrauti daug krovinių vienu metu.
- 1420 TEU vietų saugi konteinerių saugojimo aikštelė.
- 82 TEU vietos konteineriams su šaldymo įranga saugoti.
- Automobilinės svarstyklės, padedančios tiksliai nustatyti krovinio svorį.
- 1000 m2 dengtas sandėlis kroviniams saugoti bet kokiomis oro sąlygomis.
- Vagonų krovos šoninė rampa, palengvinanti ir paspartinanti krovinių perkėlimą iš vagono ir į jį.
VIT krovos galimybės
- Konteinerinė krova.
- Paletinių krovinių krova (iki 3,5 t ant paletės supakuoto krovinio krova).
- Rankinė krova (kai krovinio pakuotės svoris iki 25 kg).
