Sutartys
Sutartys
1. Kokios yra „LTG Cargo“ siūlomų paslaugų sutartys?
„LTG Cargo“ siūlomų paslaugų sutartys yra:
- Paslaugų teikimo (PTS);
- Ekspedijavimo paslaugų teikimo;
- Intermodalinių paslaugų teikimo;
- Vagonų, lokomotyvų ar lokotraktoriaus nuomos;
- Vagonų, traukos riedmenų remonto;
- Techninės riedmenų priežiūros vežimo metu;
- Ekspedijavimo paslaugų teikimo su paslaugų teikėjais;
- Lokomotyvų skyrimo ūkio darbams atlikti (Ūkio darbų sutartis).
2. Kas yra Paslaugų teikimo sutartis (PTS)?
Paslaugų teikimo sutartis (PTS) apima:
- vežimų organizavimą Lietuvos Respublikos teritorijoje (ekspeditoriams);
- muitinės tarpininkavimo paslaugų teikimą;
- vežimų organizavimą ir vagonų priėmimą bei perdavimą;
- techninę riedmenų priežiūrą vežimo metu;
- vagonų varymą į privažiuojamuosius kelius;
- vagonų varymą į stoties kelius;
- savitarnos sistemos „e. Krovinys“ naudojimą;
- vežimo paslaugas;
- papildomas paslaugas.
3. Kiek laiko galioja pasirašyta Paslaugų teikimo sutartis (PTS)?
Paslaugų teikimo sutartis (PTS) galioja 3 metus. Sutarties priedams ir (arba) susitarimams gali būti nustatomas individualus galiojimo terminas, kuris negali viršyti kliento sutarties specialiosiose sąlygose nurodyto galiojimo termino.
4. Kur galima patikrinti, kiek galioja turimos sutartys su „LTG Cargo“?
Galiojančias sutartis su „LTG Cargo“ galima pasitikrinti savitarnos sistemos „e. Krovinys“ skiltyje „Dokumentų peržiūra / sutartys“.
5. Kas sudaro „LTG Cargo“ sutartis?
„LTG Cargo“ sutartis, išskyrus Ekspedijavimo paslaugų teikimo su paslaugų teikėjais, lokomotyvų ar lokotraktoriaus nuomos sutartis, sudaro sutarties bendrosios sąlygos, specialiosios sąlygos bei jų priedai, kurie visi kartu nustato paslaugų teikimo bei atsiskaitymo už jas sąlygas.
6. Kur galima rasti bendrąsias „LTG Cargo“ sutarčių sąlygas?
Bendrosios sutarčių sąlygos skelbiamos čia, skiltyse „Sutarčių sudarymo dokumentai“ ir „Intermodalinių paslaugų teikimo sutarties dokumentai“.
7. Kokiu būdu pasirašomos sutartys?
Sutartys su „LTG Cargo“ pasirašomos elektroniniu būdu (vadovą, kaip pasirašyti el. būdu, rasite čia), gavus nuorodą el. paštu, arba fiziniu parašu.
8. Kur galima rasti „LTG Cargo“ paslaugų kainas?
„LTG Cargo“ teikiamų paslaugų kainos skelbiamos čia, skiltyse „Krovinių vežimo, papildomų paslaugų ir prekinių vagonų remonto kainos 2025“.
9. Kokios galimos atsiskaitymo už suteiktas paslaugas sąlygos?
Sutartyse numatomas išankstinis apmokėjimas, tačiau individualiai derinant sutarties sąlygas, galimi ir kiti atsiskaitymo būdai, tokie kaip:
- atsiskaitymas po paslaugų suteikimo;
- galimybė papildomai nustatyti piniginį užstatą.
Mokėjimų būdai ir terminai nurodomi Sutarties specialiosiose sąlygose. Ekspedijavimo paslaugų teikimo su paslaugų teikėjais, lokomotyvų ar lokotraktoriaus nuomos sutartyse mokėjimo būdai ir terminai nurodomi sutartyse.
10. Ką daryti, jei pasikeičia sutartyje nurodyti rekvizitai?
Pasikeitus sutarties specialiosiose sąlygose nurodytiems rekvizitams, apie pakeitimus reikia pranešti ne vėliau kaip per 3 kalendorines dienas el. paštu pagalba@ltgcargo.lt.
Sankcijos
Sankcijos
1. Kurių šalių ir institucijų sankcijų reglamentais „LTG Cargo“ vadovaujasi savo veikloje?
„LTG Cargo“ savo veikloje vadovaujasi toliau išvardytų šalių ir institucijų reglamentais:
- Jungtinių Tautų Saugumo Tarybos, Europos Sąjungos ar jos institucijų:
- 2006 m. gegužės 18 d. Tarybos reglamentas (EB) Nr. 765/2006 „Dėl ribojamųjų priemonių atsižvelgiant į padėtį Baltarusijoje ir į Baltarusijos įsitraukimą į Rusijos agresiją prieš Ukrainą“ (su visais vėlesniais jo pakeitimais ir papildymais);
- 2014 m. kovo 17 d. Tarybos reglamentas (ES) Nr. 269/2014 „Dėl ribojamųjų priemonių, taikytinų atsižvelgiant į veiksmus, kuriais kenkiama Ukrainos teritoriniam vientisumui, suverenitetui ir nepriklausomybei arba į juos kėsinamasi“ (su visais vėlesniais jo pakeitimais ir papildymais);
- 2014 m. liepos 31 d. Tarybos reglamentas (ES) Nr. 833/2014 „Dėl ribojamųjų priemonių atsižvelgiant į Rusijos veiksmus, kuriais destabilizuojama padėtis Ukrainoje“ (su visais vėlesniais jo pakeitimais ir papildymais);
- Jungtinių Amerikos Valstijų vyriausybės, įskaitant JAV iždo departamento Užsienio aktyvų kontrolės biurą (OFAC);
- Jungtinės Karalystės Jo Didenybės iždo ir (arba) šių subjektų institucijų;
- Lietuvos Respublikos teisės aktų, tarptautinių sutarčių ir susitarimų:
- Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2023 m. birželio 28 d. nutarimas Nr. 512 „Dėl Nacionalinių kontrolės priemonių taikymo pagal reglamento (ES) 2021/821 9 straipsnį“ (su visais vėlesniais jo pakeitimais ir papildymais). Nuoroda čia.
2. Kas yra nepriimtinos rizikos subjektas?
Nepriimtinos rizikos subjektas:
- tai įmonė ar asmuo, kuris negali dalyvauti tiekimo grandinėje. Nepriimtinos rizikos subjektas turi daugiau nei 50 proc. nuosavybės teisių ar akcijų paketo. Tiesiogiai sankcionuoti subjektai yra įtraukti ir išvardinti reglamentuose, kuriais „LTG Cargo“ vadovaujasi savo veikloje (žr. 1 klausimą).
- tai įmonė ar asmuo, kurį nuosavybės teise ar kitu būdu kontroliuoja kitas asmuo, pavyzdžiui, turi teisę skirti valdymo narius, naudotis turtu ir kt. Tokie asmenys yra netiesiogiai sankcionuoti ir tiekimo grandinėje dalyvauti negali.
3. Kur galima pasitikrinti, ar subjektas yra nepriimtinos rizikos?
Ar subjektas yra nepriimtinos rizikos galima pasitikrinti:
- „Open Sanctions“ duomenų bazėje (nuoroda čia);
- ES paieškos įrankyje (nuoroda čia);
- ES sankcijų žemėlapyje (nuoroda čia);
- ES tarybos reglamente 269/2014 (nuoroda čia);
- ES tarybos reglamente 765/2006 (nuoroda čia);
- JK sankcijų sąraše (nuoroda čia);
- JAV/OFAC sankcijų sąraše (nuoroda čia).
Atkreipiame dėmesį, kad „LTG Cargo“ neatsako už viešai prieinamuose šaltiniuose pateiktos informacijos tikslumą, turinį ar aktualumą. Pirmiau nurodytuose šaltiniuose galima rasti informaciją tik apie tiesiogiai sankcionuotus subjektus.
4. Kas yra sankcionuota prekė?
Tai tokia prekė, kurios kombinuotosios nomenklatūros (KN) kodui ar tos prekės importui, eksportui arba tranzitui į, iš arba per pasirinktą šalį yra taikomi ribojimai.
5. Kur galima pasitikrinti, ar prekė yra sankcionuota ir ar jai taikomi gabenimo ribojimai?
Ar prekė sankcionuota ir ar jai taikomi gabenimo ribojimai galima pasitikrinti:
- Lietuvos Respublikos integruoto tarifo (toliau – LITAR) duomenų bazėje – pagal prekės kodą joje galima identifikuoti draudžiamas gabenti prekes, rasti prekių gabenimo apribojimų aprašymus, pasiekti nuorodas į reglamentų numerius bei straipsnius;
- Nacionaliniame kontroliuojamų prekių sąraše, kurį aprašo Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimas Nr. 512 ir visi jo pakeitimai. Nuoroda čia;
- Draudžiamų į LR importuoti Rusijos Federacijos ar Baltarusijos Respublikos kilmės žemės ūkio produktų ir pašarų sąraše, kurį aprašo Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimas Nr. 396 ir visi jo pakeitimai. Nuoroda čia;
- ES Tarybos reglamente 833/2014 „Dėl ribojamųjų priemonių atsižvelgiant į Rusijos veiksmus, kuriais destabilizuojama padėtis Ukrainoje“. Nuoroda čia;
- ES Tarybos reglamente 765/2006 „Dėl ribojančių priemonių Prezidentui Lukašenkai ir tam tikriems Baltarusijos pareigūnams“. Nuoroda čia.
6. Kaip atlikti planuojamo vežti krovinio rizikos vertinimą?
7. Kas yra juridinio asmens anketa (JAA)?
Juridinio asmens anketa yra neatsiejama bet kurios sutarties su „LTG Cargo“ dalis. Dėl sankcijų įgyvendinimo ir kontrolės politikos „LTG Cargo“ privalo surinkti informaciją apie klientą, kliento veiklą, veikloje pasitelkiamus partnerius, kad galėtų įgyvendinti sankcijų kontrolę prieš pradedant bendradarbiavimą ir reguliariai ją atnaujinti bei siekdama pažinti savo klientą. Kliento pateikiama informacija yra laikoma konfidencialia ir pagal ES teisės aktus saugoma 2 metus. Klientas juridinio asmens anketą turi užpildyti per du mėnesius nuo mūsų prašymo užpildyti juridinio asmens anketą gavimo dienos.
8. Kur galima užpildyti juridinio asmens anketą (JAA)?
Juridinio asmens anketą galima užpildyti čia.
9. Kodėl reikia periodiškai pildyti juridinio asmens anketą?
Juridinio asmens anketa yra sankcijų įgyvendinimo ir kontrolės priemonė, taikoma siekiant įsitikinti, kad įmonė bendradarbiauja su patikimais partneriais ir klientais. Neužpildžius arba neatnaujinus anketos, „LTG Cargo“ negali sudaryti sutarčių ir (arba) jų pratęsti.
10. Kokiais atvejais bus atsisakyta vežti Baltarusijoje registruotos įmonės krovinį ir (arba) tuščius riedmenis?
„LTG Cargo“ atmes paraišką ir (arba) važtaraštį vežti Baltarusijoje registruotos įmonės krovinį ir (arba) tuščius riedmenis, jeigu jie atitinka nepriimtinos rizikos subjekto požymius (žr. 2 klausimą).
Atsiskaitymai
Atsiskaitymai
1. Kaip atlikti mokėjimą už paslaugas?
Už „LTG Cargo“ suteiktas paslaugas galima atsiskaityti atliekant mokėjimus į vieną iš šių „LTG Cargo“ atsiskaitomųjų banko sąskaitų:
- „Swedbank“: LT457300010158354074, gavėjas AB „LTG Cargo“;
- SEB bankas: LT337044060008281655, gavėjas AB „LTG Cargo“.
Detalesnis rekvizitų sąrašas čia.
Jei pasirašytoje paslaugų teikimo sutartyje numatytas išankstinis apmokėjimas, mokėtiną sumą reikia apskaičiuoti savarankiškai pagal sutartyje numatytą atsiskaitymo sąlygų tvarką, užsakomų paslaugų kiekį ir įkainius.
2. Kokią informaciją nurodyti mokėjimo paskirtyje?
- Atliekant išankstinį apmokėjimą už paslaugas, kai sąskaita (-os) dar neišrašyta (-os), mokėjimo paskirtyje reikia nurodyti sutarties numerį.
- Atliekant apmokėjimą pagal išrašytą (-as) PVM sąskaitą (-as) arba išankstinę (-es) sąskaitą (-as), mokėjimo paskirtyje reikia nurodyti PVM sąskaitos faktūros numerį arba išankstinės sąskaitos numerį.
3. Kaip sužinoti pinigų likutį „LTG Cargo“ sąskaitoje?
Klientai, pasirašę paslaugų teikimo sutartį su išankstiniu atsiskaitymu, pinigų likutį „LTG Cargo“ sąskaitoje gali pasitikrinti savitarnos sistemos „e. Krovinys“ antraštėje, prie naudotojo vardo. Raudona spalva mirgantis likutis nurodo lėšų trūkumą, todėl svarbu imtis veiksmų trūkumui padengti, kad paraiškos būtų tvirtinamos kuo greičiau, o kroviniai vyktų be jokių sustojimų. Apie nepakankamą likutį ateities vežimams informuosime el. paštu.
4. Kaip pakeisti atsiskaitymo už paslaugas sąlygas?
Norint pakeisti atsiskaitymo už paslaugas sąlygas, reikia kreiptis el. paštu pagalba@ltgcargo.lt arba skambinti telefonu +370 5 202 1515, nurodant sutarties numerį, pageidaujamą mokėjimo būdą bei bet kokią papildomą informaciją, kuri padėtų mums geriau suprasti Jūsų poreikius.
5. Kada siunčiama (-os) sąskaita (-os) faktūra (-os)?
Įprastai sąskaitos siunčiamos kartą per mėnesį, per pirmąsias einamojo mėnesio 4 d. d. Netipinių sutarčių atsiskaitymo sąlygas galima rasti pasirašytoje sutartyje.
Jei paslaugos teikimas tęsiasi daugiau nei vieną mėnesį arba jos suteikimo metu keičiasi kalendorinis mėnuo, PVM sąskaita faktūra išrašoma ir atsiunčiama tik suteikus paslaugą.
6. Ką daryti negavus sąskaitos faktūros?
Sąskaitos faktūros negavus per pirmąsias einamojo mėnesio 4 d. d., reikia:
- pasitikrinti el. pašto šlamšto aplanką;
- el. paštu pagalba@ltgcargo.lt pasitikslinti, ar teisingai nurodytas įmonės el. pašto adresas;
- susisiekti el. paštu pagalba@ltgcargo.lt, kad PVM sąskaita faktūra būtų išsiųsta pakartotinai.
7. Kur kreiptis dėl išankstinės sąskaitos faktūros išrašymo?
Norint gauti išankstinę sąskaitą faktūrą, el. paštu pagalba@ltgcargo.lt arba telefonu +370 5 202 1515 reikia pateikti įmonės pavadinimą ir kodą, sutarties numerį ir sumą. Išankstinė sąskaita faktūra bus atsiųsta el. paštu per 1 darbo dieną.
8. Ką daryti, jei sąskaitoje faktūroje nurodyta klaidinga suma?
Jei sąskaitoje faktūroje nurodyta klaidinga suma, dėl jos peržiūros ir (arba) perskaičiavimo reikia kreiptis el. paštu pagalba@ltgcargo.lt arba telefonu +370 5 202 1515.
9. Ar galima sumokėti už paslaugas iš įmonės vadovo asmeninės sąskaitos?
Norint už paslaugas sumokėti iš įmonės vadovo asmeninės sąskaitos, el. paštu pagalba@ltgcargo.lt reikia pateikti:
- įmonės pavadinimą;
- įmonės kodą;
- įgaliojimą, patvirtinantį, kad asmuo yra įmonės vadovas arba įgaliotas laikinai vykdyti vadovo pareigas.
Mokėjimo pavedimo paskirtyje reikia nurodyti įmonės pavadinimą ir įmonės kodą.
10. Kas yra kreditinė sąskaita ir kodėl ji rodoma su pliuso ženklu?
Kreditinėmis sąskaitomis vadinamos visos sąskaitos, kurios tikslina prieš tai išrašytas PVM sąskaitas faktūras. Kreditinė PVM sąskaita faktūra gali būti tiek su pliuso, tiek su minuso ženklu. Plačiau apie tai čia.
11. Kaip susigrąžinti permoką?
Jei „LTG Cargo“ suteikus paslaugas susidarė pinigų permoka, permoką galima panaudoti arba susigrąžinti.
- Turint kitą (-as) su „LTG Cargo“ pasirašytą (-as) galiojančią (-ias) sutartį (-is), permoką galima panaudoti ateities mokėjimams, pateikus laisvos formos prašymą permokos sumą perkelti prie kitos galiojančios sutarties.
- Neturint kitų galiojančių sutarčių, permoką galima susigrąžinti, pateikus prašymą dėl permokos grąžinimo el. paštu pagalba@ltgcargo.lt arba telefonu +37052021515. Būtina pateikti įmonės pavadinimą ir kodą, sutarties numerį ir banko sąskaitos numerį, į kurią norima gauti permoką. Permoka bus grąžinta per 5 darbo dienas nuo prašymo pateikimo. Jeigu banko sąskaita, į kurią prašoma grąžinti pinigus, nesutampa su banko sąskaita, nurodyta sutartyje, tokį prašymą turi pasirašyti įmonės vadovas.
12. Ką daryti, jei bankas sulaikė mokėjimą?
Jei pinigus sulaikė bankas, iš kurio sąskaitos atliktas pavedimas, svarbu atsiųsti mums pavedimo kopiją el. paštu pagalba@ltgcargo.lt ir nedelsiant mus informuoti telefonu +370 5 202 1515, nes negavus mokėjimo už paslaugas gali būti sustabdytas jų teikimas.
Siekiant išvengti tokių situacijų ateityje, galima reguliariai tikrinti savo pinigų likutį savitarnos sistemoje „e. Krovinys“ (žr. 3 klausimą) ir užtikrinti, kad joje būtų pakankamai lėšų.
13. Kur pranešti apie vėlavimą atsiskaityti už paslaugas ir kaip atidėti skolą?
Jeigu dėl svarbių priežasčių vėluojama atsiskaityti už paslaugas, reikia apie tai pranešti el. paštu pagalba@ltgcargo.lt arba telefonu +370 5 202 1515.
Įvertinsime Jūsų situaciją ir pasiūlysime tinkamiausią sprendimą dėl skolos atidėjimo.
14. Kas yra Tarpusavio likučių suderinimo aktas ir kaip jį gauti?
Tarpusavio likučių suderinimo aktas – tai tarpusavio (sutarties šalių) įsipareigojimų suderinimas dėl debeto ir kredito skolų.
Norint gauti šį aktą, el. paštu pagalba@ltgcargo.lt arba telefonu +370 5 202 1515 reikia pateikti įmonės pavadinimą, įmonės kodą ir datą, kuriai reikia išrašyti Tarpusavio suderinimo aktą. Aktas išsiunčiamas per 5 darbo dienas.
15. Kokius dokumentus reikia pateikti dėl įmonės reorganizacijos, kai įsipareigojimus perima kita įmonė?
Jeigu įmonė yra arba bus reorganizuojama, el. paštu info@ltgcargo.lt reikia pateikti:
- informaciją, kad reorganizacija įvyko arba įvyks (raštus, nutarimus ir pan.);
- datą, kada reorganizacija įvyko arba įvyks;
- su reorganizacija susijusių šalių dokumentus.
Intermodaliniai vežimai
Intermodaliniai vežimai
1. Kas yra intermodalinis vežimas?
Intermodalinis vežimas yra krovinių – puspriekabių ir konteinerių – gabenimas naudojant daugiau nei vieną transporto rūšį, „LTG Cargo“ atveju – geležinkelį ir kelių transportą.
2. Kodėl verta rinktis intermodalinio vežimo paslaugas?
Intermodalinis vežimas geležinkeliais – tai būdas plėtoti svarbias jungtis tarp logistikos centrų, nesukuriant papildomos apkrovos keliams ir prisidedant prie eismo saugumo. Toks krovinių gabenimas padeda sumažinti išlaidas, pagerina transportavimo efektyvumą ir didina tvarumą.
3. Kokius krovinius galima gabenti intermodaliniu būdu?
Intermodaliniu būdu galima gabenti visus krovinius, išskyrus sankcionuotus (žr. DUK „Sankcijos“) bei ADR 1 klasės (sprogmenys) ir ADR 7 klasės (radioaktyviosios medžiagos) krovinius.
4. Kiek mažiausiai konteinerių ir (arba) puspriekabių galima vežti?
Galima vežti vieną ar daugiau konteinerių ir (arba) puspriekabių.
5. Kuo skiriasi intermodalinė puspriekabė nuo neintermodalinės?
Intermodalinei puspriekabei pakrauti ant vagono nereikalinga jokia papildoma įranga. Neintermodalinei puspriekabei įkrauti naudojamos specialios platformos „Nikrasa 3.0“.
6. Koks leistinas maksimalus puspriekabės su kroviniu svoris?
Intermodalinės puspriekabės su kroviniu svoris negali viršyti 37 tonų, neintermodalinės – 33 tonų.
7. Kokiais maršrutais teikiamos intermodalinio vežimo paslaugos?
„LTG Cargo“ intermodalinio vežimo paslaugas teikia maršrutais:
- Kaunas (KIT)–Klaipėda (Draugystė)–Kaunas (KIT) ir (arba) Vaidotai(VIT)–Klaipėda (Draugystė)–Vaidotai(VIT);
- Kaunas–Duisburgas–Kaunas.
8. Koks traukinio Kaunas–Duisburgas–Kaunas tvarkaraštis?
Traukinys kursuoja reguliariai: iš Kauno išvyksta I, III, VI savaitės dienomis, o iš Duisburgo II, IV, VI savaitės dienomis. Sekmadieniais traukinys nevyksta.
Kaunas–Duisburgas–Kaunas traukinio tvarkaraštį 2025 m. galite rasti čia.
9. Koks krovinio, gabenamo traukinio Kaunas–Duisburgas ir Duisburgas–Kaunas, tranzito laikas?
Krovinio, gabenamo traukinio Kaunas–Duisburgas ir Duisburgas–Kaunas, tranzito laikas yra 3–4 kalendorinės dienos.
10. Kaip galima rezervuoti vietą kroviniui traukinyje Kaunas–Duisburgas–Kaunas?
Pasirašius intermodalinių paslaugų teikimo sutartį su „LTG Cargo“, rezervuoti vietą kroviniui traukinyje galima prisijungus prie klientų savitarnos sistemos „Simply Deliver“. Prisijungimą prie savitarnos sistemos Jums suteiksime nurodytu el. pašto adresu.
11. Iki kelintos valandos reikia pristatyti konteinerį arba puspriekabę, kad jie išvyktų tą pačią dieną maršrutais Kaunas–Duisburgas ir Duisburgas–Kaunas?
Kaune konteinerį arba puspriekabę reikia pristatyti pirmadienį ir trečiadienį iki 18 val., šeštadienį iki 16 val.
Duisburge konteinerį arba puspriekabę reikia pristatyti antradienį ir ketvirtadienį iki 18 val., šeštadienį iki 13 val.
12. Kada galima atsiimti Kaunas–Duisburgas–Kaunas maršrutu atvykusią puspriekabę arba konteinerį?
Apie atvykusį krovinį „LTG Cargo“ klientus informuoja el. paštu. Gavus el. laišką, krovinį galima atsiimti Kaune nuo 10 val., Duisburge nuo 11 val. vietiniu laiku.
13. Koks traukinių Kaunas (KIT)–Klaipėda (Draugystė)–Kaunas (KIT) ir (arba) Vaidotai(VIT)–Klaipėda (Draugystė)–Vaidotai (VIT) tvarkaraštis?
- Klaipėdos uostas (Draugystė)–VIT (Vaidotai) vyksta antradieniais ir penktadieniais.
- Klaipėdos uostas (Draugystė)–KIT (Kaunas) vyksta pirmadieniais ir ketvirtadieniais.
- VIT (Vaidotai)–Klaipėdos uostas (Draugystė) vyksta pirmadieniais ir ketvirtadieniais.
- KIT (Kaunas)–Klaipėdos uostas (Draugystė) vyksta antradieniais ir penktadieniais.
14. Iki kelintos valandos reikia pristatyti krovinį į Kauno arba Vilniaus intermodalinius terminalus, kad jis išvyktų tą pačią dieną maršrutais Kaunas– Klaipėda (Draugystė) ir (arba) Vilnius–Klaipėda (Draugystė)?
Į Kauno arba Vilniaus intermodalinius terminalus krovinį reikia pristatyti iki 17 val. Iki 17 val. informacinėje savitarnos sistemoje „e. Krovinys“ taip pat turi būti įforminti vežimo dokumentai (KR-99 arba KR-99M) ir atliktos muitinės procedūros (jei tokių reikia).
15. Kur galima perkrauti krovinius iš europinės (normaliosios) vėžės (1435 mm) į plačiąją vėžę (1520 mm)?
Krovinius iš europinės (normaliosios) vėžės (1435 mm) į plačiąją vėžę (1520 mm) galima perkrauti Šeštokų (SIT) intermodaliniame terminale ir Kauno intermodaliniame terminale (KIT).
16. Kada ir kaip turėčiau rezervuoti laiką perkrovos darbams Kauno intermodaliniame terminale arba Šeštokų intermodaliniame terminale?
Laiką perkrovos darbams Kauno intermodaliniame terminale (KIT) arba Šeštokų intermodaliniame terminale (SIT) patartina rezervuoti kuo įmanoma anksčiau – bent prieš dvi savaites. Planuojant traukinio atvykimą, el. paštu intermodal@ltgcargo.lt reikia pateikti sąstato ir (arba) krovinio informaciją ir planuojamą atvykimo datą. Įvertinę reikalingų darbų laiką bei terminalų užimtumą, patvirtinsime prašomą datą arba pasiūlysime Jums alternatyvą.
17. Koks Kauno intermodalinio terminalo ir Vilniaus intermodalinio terminalo darbo laikas?
Kauno intermodalinis terminalas dirba pirmadieniais–penktadieniais nuo 7 val. iki 22 val., šeštadieniais ir sekmadieniais – nuo 8 val. iki 19 val.
Vilniaus intermodalinis terminalas dirba pirmadieniais–penktadieniais nuo 7 val. iki 19 val., šeštadieniais ir sekmadieniais nedirba.
18. Kiek laiko galima laikyti priekabą ir (arba) konteinerį Kauno intermodaliniame terminale ir Vilniaus intermodaliniame terminale nemokamai?
Kauno ir Vilniaus intermodaliniuose terminaluose priekabą ir (arba) konteinerį galima laikyti 2 kalendorines dienas nemokamai. Vėliau paslauga apmokestinama.
19. Ar yra muitinės sandėlis Kauno ir Vilniaus intermodaliniuose terminaluose?
Kauno ir Vilniaus intermodaliniuose terminaluose yra muitinės sandėliai.
20. Kas yra TEU?
TEU yra dvidešimties pėdų ekvivalentinis vienetas (angl. Twenty-foot Equivalent Unit). Tai standartizuotas matavimo vienetas, naudojamas konteinerių talpai nustatyti. Vienas TEU atitinka įprasto 20 pėdų konteinerio tūrį.
21. Kiek ir kokių konteinerių galima laikyti Kauno ir Vilniaus intermodalinių terminalų muitinės zonoje?
Kauno intermodalinio terminalo muitinės zonoje galima laikyti 81 vnt. 20 pėdų konteinerį arba 39 vnt. 40 pėdų konteinerius. Vilniaus intermodaliniame terminale galima laikyti 72 vnt. 20 pėdų konteinerius arba 36 vnt. 40 pėdų konteinerius.
22. Kokius krovinius galima laikyti Kauno ir Vilniaus intermodaliniuose terminaluose?
Kauno ir Vilniaus intermodaliniuose terminaluose galima laikyti visus krovinius, išskyrus pavojingus krovinius (ADR/RID) ir atliekas.
23. Dėl kokios priežasties vagonas gali būti atkabintas?
Vagonas gali būti atkabintas dėl įvairių priežasčių, pavyzdžiui, dėl vagono arba priekabos techninės būklės neatitikimo saugumo reikalavimams. Apie visus pokyčius klientus informuojame el. paštu.